Tuesday, November 17, 2009

yeay, free fonts.

these are my top five rubber stamp fonts.

and you can download them for free at dafont. i can't resist the temptation. so i went on and made myself one rubber stamp using the circus font (the rest is coming up soon!). love the result.

the alphabetique wooden rubber stamps with ink pad was bought at aksara.

5 comments:

  1. Oyah mesh??? You made these yourselves? walahhhh hebat amat :) I have all the equipments...and I am YET to carve them...tapi takutttt :p

    ReplyDelete
  2. eh nggaaak, yang ini aku minta tolong tukang cap.. pingin banget carve sendiri cuma blum ada waktu untuk bereksperimen hehe.. kalo punyamu berhasil, lemme know yaaa!

    ReplyDelete
  3. mesye, kalau boleh tau si alphabetique wooden rubber stamps yang kamu beli di aksara itu berapa harganya? tadi gue nemu 1 set customized stamp gitu, isinya huruf alfabet lengkap + tanda baca, ink pad, 1 gagang, dan 4 stamp bentuk bulet, kotak ukuran beda-beda. di gramed lagi diskon jadi 150rb kurang dikit. buatan taiwan. harganya wajar ndak ya? :P kecil sih huruf2nya kira2 4mm-an..

    ReplyDelete
  4. ehhhhhh wajar gilakkk! sini buat gue aja hahahah.. yang di aksara 300 rebuuuuu huhuhu!

    ReplyDelete
  5. wajar ya? asek! kalau gitu besok lusa akyu kan ke sanaaa. hahaha. nitip? nitip? nitip?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...